شب پر حادثه

نا گفته های دل رهیده از غل و زنجیر

شب پر حادثه

نا گفته های دل رهیده از غل و زنجیر

درختچه

کاش ... من همان درختچه زیبا بودم ،با تنه ای ظریف اما پر پیچ و خم که درهر خم آن رازی نهفته است... 

کاش ... سایه بانی برای همان ماهیگیر چینی بودم که با هزار امید و آرزو قلاب خودرا به آب رودخانه انداخته است و گاهی به بالای سرش نگاهی می اندازد و مرا همین بس که از من به خاطر سایه خنک راضیست و من با نثار یک برگ خوشحالی ام را از بودنش در غربت تنهایی همیشگی ام اعلام می کردم و آرزو می کردم کاش امشب را در کنار من بماند تا این بار با او از بیکرانی آسمان شب لذت ببرم. 

کاش... من همان درختچه زیبا بودم که شاخه های خود را بی هیچ منتی در اختیار گنجشکان بی لانه قرار دهم تا آن ها نیز آشیانه ای امن در لا به لای برگ هایم داشته باشند و یا پرندگانی با پر هایی خسته بر روی شاخه هایم فرود آیند و پس از کمی استراحت به سفر طولانی خود بروند.. 

نمی دانم چرا تصویر آن درختچه در ذهنم اینقدر پر رنگ مانده است ...

نظرات 4 + ارسال نظر
Ξ T Ξ Я N ∆ L دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:35 http://eternal.blogsky.com

انگار رویا باشد با اندازه کوچک.
انگار زندگی را دوباره یادت بیندازد. واقعا ... زنده بود.

ریحانه سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:26

و تو همان درختچه ای...به همان زیبایی با همان برگ های پر پیچ و خم..و من پیچکی که آرزوی پیوستن به این درختچه را دارم..
لونای خوبم به عظمت و بزرگی همان درختچه هستی..

از این همه لطفت ممنونم...
واقعا لایق این همه لطف نیستم

نیلوفر یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:49 http://www.niloofaromordab.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود

دون ژوان پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:16 http://www.don-juan.blogsky.com

کاش ماهی بودم. آن وقت می آدم به بهانه ی کرم قلابت خود را از عشقت آویزان می کردم.

salam merc b khatere hozuretun

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد